Ruisa

2012-12-25
20:38:22

Julklapparna :DD
 
Nemi nr7 :D
 
Ett nytt brunt bälte med mitt namn graverat och Karate Shitoryu på andra sidan ^^ (förlåt att jag gör sådär xD)
 
Nya färgpennor från japan OuO
 
Meeer oljefärgeeer :D
 
Naaaw. Av Beas pojkvän :'3 (förlåt igen >.<)
 
En alldeles speciell designad traditionell japansk penna X3
 
Svart armband man snuuuurrar på ^^
 
Ceriserosa hörlurar :3
 
MOTHERFUCKIN' EPIC RIDDARRINGAR!!!! ÒuÓ ♥♥♥
 
Och en snällare ring :3
 
En hel kalender med bara vackra Tiri-Tigri Geishor!
 
En Buddha-smyckesask :D Där den vita ringen låg i!
 
1# Tönt i världen! :3 Det här ärn en av de AWESOME KLOCKORNA jag fick. Den här är klockan från min favoritserie FullMetal Alchemist!!! Edward Elric's klocka!!!! FATTA om jag blev glad när jag såg den här!!!! För er som inte förstår och ser på den sista bilden står det "Don't forget - 3. Oct. 11.11" Vilket är året och datumet som Edward och hans bror brände ner deras hus när de blev helt föräldralösa (när deras mor gick bort och de försökte transmutera henne tillbaka :/) Den här sätter man fast på kläderna (inte som en brosch) och sen stoppar den i fickan ^^
 
OCH DEN HÄR VAR DEN ANDRA KLOCKAN :'DDDDD Blev så jävla lycklig!! Jag ville verkligen ha RIKTIGA klockor! (Gå inte och härma mig nu Ò.Ó Me no like copycats :P) Den hänger man runt halsen!
 
(orkade inte vända den xDDD) EN ZELDA-TSHIRT!! QDQ
 
 
 
Om ni vill, låt mig veta vad ni fick i julklapp ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: