Ruisa

2012-12-29
02:58:10

Pandor... =u=
1. Tre namn jag lyssnar till:
mitt namn och smeknamn xD

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag kan vara mogen och veta de rätta orden i allvarliga stunder.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: 
Jag är för känslig! Och är inte så mycket för närkontakt, om jag inte vill det. Jag kan vara svår och ibland är jag riktigt trög.

4. Detta är jag rädd för:
Mitt balanssinne och höga höjder. Trafiken av otrevliga aledningar. Min framtid. Att pappa aldrig blir bra igen

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Musik!!! Mitt ritblogg och skratt

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Jag blir otroligt deppig om jag inte har musik. Jag kan inte göra volter (nåt jag alltid velat lära mig) och inte ha på mig antingen armband, hängslen, bälte eller mössa. Jag blir så ledsen då ;_;

7. Detta tycker jag om att göra:
Ritaaaaaaaaa =u= Spelaaaaaaaaaa =u= Titta på manga =u= äta sötsaker xD

8. Detta vill jag göra just nu: 
Jag vill... Jag vill... spela sims OuO

9. Bästa känslan:
En färdig bra teckning! Ett träningspass och när det stormar ute och man sitter inne. Att bara sluta i skolan utan nån större anledning xD När man kan prata om vad som helst och gosa hur mycket man vill med pangbruden Malin ♥

10. Värsta känslan:
När någon är arg på mig. När någon är arg alls. Jag får panikångest då och oftast leder det till tårar eller panikattacker. Eller när jag inte kan hantera känslor och bara lägga mig ner och dö.

16. Något jag vill ha i present:
En alldeles ny ritplatta med skääärm! En BJD/Dollfie. HELA FRICKIN' SCIENCE FICTION BOKHANDELN!!

17. Detta har jag på mig just nu:
En blå t-shirt med en lipande smiley på, träningsbrallor (haha, min pjyamas xD)

18. Favoritkläder:
Svarta skinnyjeans och T-shirtar ♥ Och självklart mina favoritaccesoarer!

19. Favoritdjur:
PANDOR!!!!!!!!!!!!!!! Ò.Ó ♥

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
skate-punk, j-rock, k-pop och indie funkar helt ♥

21. Favoritlåt just nu:
Miyavi - Are you ready to rock/ Neuroticfish - Funny Farm/ Dye - Fantasy

22. Roligaste ämne i skolan:
BILD c:

23. Tråkigaste ämne i skolan:
Fysik och Teknik O__________O

24. En bok jag gillar:
Arthur Spiderwick's fälthandbok :'D Konsten att vara kvinna och Sagan Om Ringen
   
25. En film jag älskar:
SAGAN OM RINGEN, HOBBIT (JAG HAR SETT DEN NU) AVATAR, THE LAST AIRBENDER, STAR WARS, LEGEND OF ZORRO, THE BRIDGE TO THERAPITHIA, THE OMEN, JENNIFER'S BODY, ONE MISSED CALL 2 OCH 3, ALLA SAW-FILMER, SILENT HILL, SPIDERWICK, PONYO, DET GÅENDE SLOTTET, PRINSESSAN MONONOKE, SUMMER WARS, FINAL FANTASY!!!! YOOOOOUUU NAME IT! I LOVE THE MOST MOVIES!!!

26. Favorit tv-program?
Greys Anatomy, Big Bang Theory

27. Favoritdoft:
jag bär inte perfym Ù.Ú

28. Detta äter jag gärna:
Köttfärsmackor, korvstroganoff!

29. Dricker helst:
Fanta exooootic!

30. Favoritgodis:
CHOKLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD >:C

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
EH! DUUUH!!! Japan!!!

32. Färg på mina ögon:
Skiftar mellan blå, grå o' grön c:

33. Min längd:
165 cm C:

34. Jag tror på:
ATT RELIGION ÄR DET VÄRSTA SOM NÅNSIN DRABBAT MANKIND,

35. Jag spelar:
WOW, Left 4 Dead, The Sims 2-3, Amnesia, MX VS ATV, viva pinãta :DD, skate 1-2 etc ^^

36. Person jag beundrar: 
Nemi? ;) Sen typ aaalla killar i mina favoritband!

37. Så här bor jag:
I 2 rum: ett med allt möjligt skit i och högar med kläder, teckningar här och där och manga/asiatiska grejer, och i den andra står en fet stationär dator på mitt sminkbord xDDD Och en stor säng bredvid!

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Näpp!!! Alla leeever!

39. Det här tänder mig:
Axellångt, svart hår, smal och blek, svarta kläder för killar och för tjejer i princip samma sak fast deras hår får vara långt också ;)

40. Det här gör mig avtänd:
De som försöker för mycket och skriker ;S
41. Favoritfärg:
Blodrött, svart och alla neonfärger som funkar med svart!

42. Favoritcitat:
"I'm not insane. My mother had me tested" och "Don't you think that if I were wrong, i'd know it?" - Sheldon Cooper

43. En hemlighet jag vet:
Jag tänker ju fan inte berätta hemligheter häääär! Ò.Ó STUpid...

44. Bästa present jag fått:
En ritplatta :'D Och en riktig klocka man vrider om. Jag känner mig så elegant med den :')

45. Senast köpta skiva: 
Welcome to the black parade

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt fejs ibland... O.o Jag vet inte!!!

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Jag gillar inte min näsa, mina lår eller mina höfter de mesta av tiden, men ibland kan jag känna mig glad med det jag har.
 
48. Udda förmåga/egenskap:
jag vet inte. Jag har förmågan att skrämma folk så lätt?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Panda/Svan/Zebra om det inte var några rovdjur. Och en kisse ^^

50. Vad lyssnar du på just nu?
Kalafina - Storia

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
allt man kan göra på datorn xDD Förutom ritat och spelat the sims :/ Sen ska jag hälsa på bästis ♥

52. Var är dina föräldrar födda?
Mamma i blekinge och pappa i solna xD

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
dep dup eh wut?

54. Vilken är din favoritrestaurang?
har ingen.... OuO

55. När badade du i en pool senast?
hm... för typ 5-6 månader sen?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Sjäääälvklart! Jag var Maria i Jesus-pjäsen i 6års-ettan, och sen var jag Elin i Tidskapseln i våran egna pjäs :D

57. Hur många barn vill du ha?
NOOH! Ò.Ó

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
House musik... ibland funkar det inte... O___________O

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
;P

60. Vad har du för TV-kanaler?
alla möjliga :D

61. Har du åkt moped någon gång?
Jag satt bakom syrran xD men snart så! om jag får, såklart! Inte helt säkert, eftersom jag har epilepsi

62. Har du busringt någon gång?
OFC! I HAD A CHILDHOOD FFS

63. Har du fått felparkeringsböter?
Varje gång jag parkerar min ruuumpa nånstans

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
ja venne, känns som lite scary shit, y'know?

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Turkiet T^T Längre bort kommer jag visst inte Q____Q

66. Har du en egen trädgård?
What do you mean? èué

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
KAN MAN JU INTE SÄGA!! Det är som... att välja bland sina barn! Man kan inte säga vilken som är bäst!!

68. Kan du alla orden i nationalsången?
VERKLIGEN INTE

69. Badkar eller duschkabin?
Dusch T^T I miss my bathing days... QAQ

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Nämen sluta nu! Fast "Hobbit" :DDD

71. Favoritpizza?
I like it basic, yo! Standard!! Vezuvio!!!

72. Chips eller popcorn?
Chiiiiiiiiiiiiiiiiiiips! O_____________O Men på bio är det faktiskt kul att äta popcorn.. så länge de är varma O______O

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Puderrosa? Annars använder jag inte. Kanske foundation, för jag gillar bleka läppar :3

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Går inte till skolan utan ett morgonrök i köket.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Någonsin? Alltid!

76. Apelsin- eller äppeljuice?
ÄPPLESIN

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Pizza med pappi, lådsasmamman Ewa och Bella (min storasyster)

78. Favoritchoklad?
...You kiddin', right?

79. När röstade du senast?
PÅ?

80. När åt du en hemodlad tomat sist? 
Hö... höhöhöhööh!!! nej.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
najn ;__;

82. Är du bra på matlagning?
FUCK YEAH! AIN'T NO KORVSTROGANOFF WITHOUT RUISA! <3 Nämen jag är faktiskt bra på matlagning :'DDD Förutom bakning ;A;

83. Klarar du att tanka själv?
:O Never thought about it :O

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
JA!!! :D EN SÅN DÄR RAKAPPARAT SOM SLIPAR BORT DÖD HUD OCH SÅNT!!! ....inte... för att jag behöver... sånt... .____.

85. Pepsi eller Coca Cola?
NU SKÄMTAR NI MED MIG!? VEM DRICKER FEJKCOLA!!! Men jag gillar ingen av dem faktiskt OuO

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
NJET!

87. Vad var det senaste du handlade?
OuO Palsternacka OuO

88. Har du kräkts offentligt?
jag vill inte prata om det!! ÒnÓ

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
Men lägg av! Jag kan inte välja!!!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
....jag... vet inte O.O *kortslutning*

91. Har du ringt något betalnummer:
WAT

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Sluuuuuuuuta!!! Fan va töntigt!!! Alla som håller på att undvika sina ex hela tiden asså verkligen?! Klart man kan vara kompis med sitt ex!! TÖNTA ER INTE!! OGILLAR SÅNT EXTREMT!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
jag tror det var pappa för inte så länge sen :I

94. Hade du mycket hår som liten bebis:
Ska jag minnas sånt eller ska jag väcka mamma kanske?

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
NOFFING, empty as heeeeeeeeeell

96. Vad har du i din väska:
Just nu: tjejgrejer e///u///e, läsglasögon (jag är gammal, vettu, och jag ser inte så bra, dåh!) nycklar o sånt C:
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
armhävningar och situps. Jag får dåligt samvete om jag inte gör det. Jag måste göra det! och kanske rita ^^

98. Vad är du tacksam för idag:
Att jag har en sån fiin kompis :3
99. Var hittade du den här listan:
på en sidaaaaaaaaa eue

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
AFTER YOU'VE READ ALL THESE ANSWER... THEN.. .YOU HAVE MY PERMISSION TO STEAL
 
Togs idag med Malin ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: