Ruisa

2012-12-02
00:17:25

Tsuna No Rocki Beyo
Hola amigoz, Bonjour, Kon'nichiwa, Ni Hao, Hello, Tjindoubre, Hey, Bonjorno eeeeh, etc
 
Jag blir lite frustrerad just nu. eller snarare så skäms jag över mig själv! Under det här året har inte jag lyckats utveckla min konst speciellt mycket. Faktum är att den ser precis ut som förra året, och det känns som jag har "reached a dead end". Frustrerande! Om jag stannar som jag är kommer jag aldrig bli en riktig konstnär och jag blir så sur för jag har inte utvecklats något! Och ju äldre jag blir desto mindre har jag att vara stolt över känns det som. Visst, att ha en bra sångröst: "Du är så begåvad och ändå är du så ung!" Att kunna rita: "Är du bara 12 år?? Fett bra du är på att rita!" osv! Men nu... Jag är inte den talangfulla flickan något mer känns det som, och jag har förlorat min gnista. En 16åring som har den konststilen som jag har, vad är det för speciellt med det? Nu redan som fjortonåring börjar jag känna att den lilla talangfulla flickan bara blir en i mängden igen. Jag vill inte det :/ Jag gillar att vara yngst på det jag gör bäst! så tänkte jag också när jag började blogga. Jag var 9 år, och jag tänkte att om min blogg blev känd skulle jag vara den yngsta populära bloggerskan. Jag tänkte stort på sätt och vis, och gör det fortfarande. Jag är inte rädd att prata om mina talanger, för jag har banne mig nackdelar också. Jag är hemsk när det gäller prov och SOn bara stupar för mig. Faktum är att jag börjar bli sämre på allt jag gör.
så om ni tolkar det här som skryt eller att jag är ute efter uppmärksamhet; FINE! Gör det då, och jag får väl bli hur jävla sur jag vill på er xD
 
Det svider lite bara :/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: