Ruisa

2012-02-23
22:14:27

Are you the one who's knocking on my door?

Okej, akut!
Sämst på att uppdatera här!
Men det har varit en del på gång nu.
Bråk hit, bråk dit, alla kommer överens i slutet ändå, så vafan..?
Efter en låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååång dag sitter man äntligen och har lite tid för sig själv ^^

Och föresten, imorgon kanske jag skriver ett inlägg. 
Det beror på...
Men jag ska till Malin lite senare imorn.
(JAG VET BARA att det kommer bli krångligt!!)
 Jag ska sova över där, för att PÅ LÖRDAG ÅKER
JAG MED HENNE TILL ORSA!! :DDDD










... :DDDDD!!

PS! God damnit, hår och mage! (Interna namn) Fixa det här nu.
Det är inte trävligt när ni är osams... TT.TT
Love you both ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: