Ruisa

2012-02-07
15:52:28

En Fånge

Här sitter jag med kedjor runt fötter och händer.
Mamma har kört en strumpa i min mun. Hon har dessutom tagit min mobil så att jag inte kan ringa någon. Man ser hennes horn och hennes glödande ögon O.O
...
...
Nej, okej det där var ett skämt, men jag får inte åka hem till
pappa förrän någon kommer hem där, och det kommer ta ett tag...
Så jag får lite svårt att andas av det.. KLAUSTROFOBI!´

Så, varför är jag här hos mamma egentligen?
Jo, imorse mådde jag väldigt dåligt, (stannar nog hemma imorn) var förkyld och hade hosta och huvudvärk. Och jag..typ skippade frukosten.. SKRIK INTE PÅ MIG!!!
Sen vid lunchen blev jag snurrig och det slutade med ett medel epilepsi-anfall.
Den var inte kraftig, men gjorde mig lite knäsvag och gråtfärdig.
Så Sjuksköterkan tog mig till hennes villorum tillsammans med Malin och Hanna :')
När jag hade lugnat ner mig lite fanns lite Elle-tidningar som vi hade kul med ;DD

Ja, mamma kommer och hämtar mig och här sitter jag nu...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: