Ruisa

2012-02-11
21:34:40

Once you start disliking someone...

...everything they do annoys you -.-

Stämmer in. Jag gillade inte ens **** från början.
Den här personen klagar som faaaaan!! Jag blir så trött på ****
Och jag märkte det inte förrän pappa drog upp det.
(NEJ, MALIN! DET ÄR INTE DU!)
Den här personen skiter i vad alla säger och **** tjatar som fan,
hittar på ursäkter för att inte ta hand om sig själv.
**** säger jäääämt: eller hur?
Visst, det är inget dåligt med att säga det, men det är så JÄVLA
irriterande när man hör det för ofta.
Och så blir den här personen sjuk eller skadad hela tiden.
Aaah tjena. Snacka skit, du bara!
*** typ: Kolla, det kliar här. Är det farligt? Jag känner mig så dålig idag. Jag orkar inte
och BLÄHBLÄHBLÄH!!! SKITSNACK!!!!!!!!!!!!!



Så! Dagens ilska ut från mig :D
Känner mig redan gladare xDDD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: