Ruisa

2012-02-08
12:05:20

Snodde från Malin...

...Som snodde av Sanna/Rebecka... haha!

1. Namn: Håller tyst om det, även om typ alla vet vad det är..

2. Ålder: 13

3. Bor: Bromma/Ekerö

3. syskon? Isåfall hur många?: En riktig storasyster, sen massa plastsyskon huller om buller

4. Vem är din idol?: Nemi ;D

5. Hårfärg: Gul..

6. Ögonfärg: blå-grå typ

7. Längd: har iiingen aning, senast var jag 1,66 cm

8. Singel eller upptagen?: forever alone

9. favoritfärg: svart, annars är alla färger vackra (hippieruisa: FRED!)

10. favoritmat: KORVSTROGANOFF! Enda som jag kan äta utan att spotta ut det sen...

11. favoritprogram: Once upon a time, Grimm, Äkta människor

12. har du husdjur? isåfall vad: en hund: Ozzy, En katt: Måns, 1827593 kaniner och fåglar!! Nejmen åtta fåglar och 6 kaniner

13. Vem är snyggast av alla kändisar: JONNY DEPP!! :DD Och alla manliga modeller i tidningar, haha xDD

14. favoritdryck: Fanta Exotic/Coca Cola Light

15. Favoritplagg i garderoben just nu: Min klänning med röd överdel med vita prickar på :*

16 Favoritaffär: NewYorker, SHOCK, HM, ginatricot, Monki etc. Massor av gott :D

17. Spelar nåt instrument?: no!

18. favoritämne i skolan: Svenska, Bild o Musik

19. Bästa utestället: Hagen hemma hos mojmoj (mormor)

20. Vad gör dig glad?: Våra kaniner, familjen och när nån säger nåt snällt som man inte får höra så ofta :')

21. Vad gör dig ledsen?: bråk, när alla skyller på mig och måndagar... fast måndag gör mig inte ledsen, bara arg xDD och husdjur som inte orkar kämpa mer...

22. Bor du i stan eller på landet?: Båda (Päronen bor inte tillsammans)

23. Vad skulle du ha hetat egentligen?: Nått sånt där typiskt svensk som emma, sara eller nåt :S

24. Favoritnamn: Yoshi, Adrian, Yumeko, Isobel <333

25. bästa årstid: Sommar och höst <333333

26. vad är bäst: en bästa vän eller flera vänner som inte är så nära: båda funkar fint :D

27. tränar du?: yepp

28. isåfall vad?: karate

29. chips eller popcorn?: CHIPS!!!!

30. Cola eller Pepsi?: Inget!

31. bilddagbok eller blogg: blogg

32. har du en blogg?: Dum fråga

33. Om du följer bloggar, vilka följer du?: asså, jag läser nästan ingen, om jag inte har DÖTRÅKIGT! Inget illa ment, kompisar :S

34. Högklackat eller textilskor: Båda funkar finfint :D

35. Svart eller vitt: svart lätt, jag är väl förfan inte nån ängel!

36. Godis eller nötter: Gooodiiis! (Och försök inte spela nyttiga och skriva nötter, jag vet att ni ÄLSKAR godis)

37. Lakrits eller choklad: Chokolado (helst daim :P)

38. Vart reste du utomlands senast?: jaadu... det var nog polen

39. Vart vill du resa innan du dör?: Japan..? Och landet Liir :DDDD Nähä? jaja...

40. Vad ska du göra nu när du svarat klart på dessa frågor?: Ladda upp teckningarna på DA


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: