Ruisa

2012-01-28
22:11:16

Änglar och Demoner

Ällllskarrrrr den filmen!! Tittar på den nu :D
Så, idag var det skojigt, jag, Antonia och Malin hittade Cocoo's
affär. Hon var väldigt trevlig :D
JAG TAPPADE MIN VANTE OCH HON GAV DEN TILL MIG :'DD
She's a hero >3<

Men efter så fikade vi på mcen :)
Vi alla tog mcflurry, as usual ;D
Och jag tog pommes till det, älskar att doppa pommes i glass ^^ Så jääädra gott.
Och efter det, när vi var i tunnelbanan stod tåget där,
och Malin, hon KASTADE sig in, haha xDD
Okej det var en överdrift, men hon hann med och inte vi så det var lite roligt pinsamt xDD

När man äntligen kommer hem ska de leka ekorre igen.. Och jag är björnen...
Så de ville inte leka med mig :'(
(MISSTOLKA INTE FÖR GUDS SKULL!!)
Men vi hade verkligen filtar och täcken och madrasser överallt i mitt lilla rum.
Det var ett helvete att städa, menmen -.-''
VAD GÖR MAN INTE FÖR SINA VÄNNEEEER!!! (`-´)


Men nu sitter jag här i soffan, tittar på änglar och demoner (DEMONER ÄGER!!)
och äter mina älskade honungsrostade nötter :P

Ringen jag köpte där. Kostade 95:- (bilden lånade jag från Cocoo)


P.S. Till Hanna: Makan var det vi brukade kalla Malin förr,
när Nv's var NV's :'(
(I miss that time...)


Kommentar:
#1: Hanna <3

Hihi Oki tack! Jag förstår vad du menar med det där med ekorrar, jag är ju räven o de ska alltid putta undan mig o skrika NEJ INTE RÄVEN o så... Är inte kul :( men vi är iallafall två ;) kanske borde prata med de om det? Kramiz! <3 :*

2012-01-29 @ 00:46:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: