Ruisa

2012-01-29
00:20:02

Jag slår vad om att ni inte orkar läsa allt

Jag hatar dagens dinsey filmer
Jag hatar att jag ändå tittar på dem
Jag hatar Ariel
Jag hatar att jag önskar att jag var en sjöjungfru
Jag hatar att jag har försökt vara en sjöjungrfu
Jag hatar att jag nästan dränkte mig själv när jag gjorde det
Jag hatar när de är så jäkla sega på PlayHouse Dinsey
Jag hatar att jag ändå tittar på det också
Jag hatar Dora - Utforskaren. PILEN ÄR JU FDDTHDSGSDVZDH DÄÄR!!!
Jag hatar folk som använder päls
Jag hatar folk som använder skinn
Jag hatar att DNA som gör att man får tunt hår
Jag hatar att jag är en av anledningarna till att jag har tunt hår
Jag hatar Kissie
Jag hatar att jag säger att jag hatar Kissie
Jag hatar att jag geekade hennes blogg för inte så länge sen
Jag hatar att jag skrev ett fanbrev till henne
Jag hatar at jag gjorde en teckning av henne med det brevet
Jag hatar att jag önskar jag var henne...ibland...
Jag hatar att ni inte orkar att läsa allt det här
Jag hatar att jag inte kommer att läsa allt det här
Jag hatar att jag säkert gör det ändå
Jag hatar att jag är så jäkla osäker på mitt utseende
Jag hatar att alla tjejer och typ killar också är osäkra på sina utseenden
Jag hatar att jag försöker få dem att må bättre, men det blir sämre
Jag hatar att de klagar på hur de ser ut
Jag hatar att jag också gör det
Jag hatar min vikt
Jag hatar att alla säger att jag är så perfekt som jag är
Jag hatar att det stämmer ibland
Jag hatar att träna
Jag hatar att jag hatar att träna
Jag hatar att springa
Jag hatar att jag inte orkar springa 10 meter utan att bli andfådd
Jag hatar att jag inte skulle få lära mig flyga på karaten, som i samuraj-filmer
Jag hatar att jag faktiskt trodde att de flög
Jag hatar att jag har så jävla lågt IQ
Jag hatar att jag inte är bra på så många ämnen
Jag hatar att jag inser att jag kanske inte är så dålig ändå
Jag hatar att jag är så självgod
Jag hatar att jag var en bitch förut
Jag hatar att jag kan vara en bitch nu också
Jag hatar att jag inte vet hur man säger tack så att det låter sant
Jag hatar att jag fick en mattebok i julklapp en gång
Jag hatar att mamma säkert läser det här, och resten av släkten
Jag hatar när de kommenterar
Jag hatar att de pratar om saken utanför bloggen
Jag hatar att jag inte kan få lite space
Jag hatar att jag har så dålig balans
Jag hatar att jag är så ovig
Jag hatar att mina kompisar är så jävla viga och slimma
Jag hatar att mina kompisar är så jäkla perfekta
Jag hatar att de alltid tar det personligt
Jag hatar att det här kommer göra nån sur eller ledsen
Jag hatar att jag inte kan göra nåt annat än att rita och sjunga
Jag hatar när jag säger att jag är bra på nåt
Jag hatar att förklara för folk varför jag ritar manga
Jag hatar när någon ser nåt jag ritar och då skriker ut "RITA MIG, RITA MIG!!"
Jag hatar att jag då gör det...
Jag hatar att jag inte kan vara en bra kompis
Jag hatar att min kompis kan vara lite bitchig ibland
Jag hatar att jag inte skriver hennes namn här, för att det kan göra henne ledsen.
Jag hatar sallad
Jag hatar att jag hatar sallad
Jag hatar att godis inte är det nyttigaste på planeten
Jag hatar när någon väcker mig ur en så BRA DRÖM!!
Jag hatar att jag jag väcker mig själv ur den också
Jag hatar när andra börjar lyssna på den musik jag lyssnar på
Jag hatar när någon annan gillar saker som jag gör, och gör det bättre
Jag hatar att jag är så dålig på att förklara
Jag hatar att jag känner mig säker på engelskan, men när man ska prata, kan inte man säga ett JÄVLA ORD!!
Jag hatar att den här listan börjar bli lite för lång
Jag hatar att det är så sent på kvällen och jag inte ligger och sover
Jag hatar att jag måste försöka göra klart den snabba mangan.
Jag hatar att det inte finns ett annat ord för den snabba mangan.
Jag hatar att jag tog den från min ide på en uppgift, och jag blev så stolt över den
Jag hatar att jag inte an rita poser som jag vill att de ska vara
Jag hatar att jag skulle skriva nåt här, men glömde bort det.
Jag hatar att jag kom på den nu
Jag hatar att jag stavar fel på hatar så ofta så att jag måste göra om och om
Jag hatar att jag glömde bort att skriva ner det jag skulle skriva ner
Jag hatar att jag gör det nu
Jag hatar att jag inte kan bli lika bra som mina idoler
Jag hatar att jag inte kan så mycket japanska
Jag hatar att jag försöker lära mig japanska via låtar, men lär mig så jäkla lite!!!
Jag hatar att jag typ inte kommer på något mer
Jag hatar att jag vill göra den här listan längre
Jag hatar att jag vill sova nu, men låter bli, för jag vill skriva mer
Jag hatar att jag inte kan photoshop
Jag hatar att jag inte har photoshop
Jag hatar att jag inte pallar lära mig photoshop
Jag hatar att jag var tvungen att stoppa för att klia mig på armen och glömmer bort vad jag skulle skriva
Jag hatar att det finns så mycket att hata
Jag hatar människor
Jag hatar att jag låter som en jävla oijcdkdvls
Jag hatar att jag svär så mycket, nu när mamma kanske läser det
Jag hatar att mamma läser min blogg
Jag hatar att jag vill att hon fortsätter för att ha mer läsare
Jag hatar att jag utnyttjar min mamma på det sättet
Jag hatar att min mamma aldrig an säga att hon är fin, när hon fekiafdihldvdvnk är det
Jag hatar att mamma använder löshår när hon behöver låta håret vila
Jag hatar att jag kallar mammas familj för Familjen Kvarnheden eller Herr och fru Kvarnheden
Jag hatar att jag skrev deras efternamn här
Jag hatar att jag inte vet varför
Jag hatar att jag inte kan spela nåt instrument
Jag hatar när jag börjar på ett nytt samtalsämne
Jag hatar ATT LISTAN BLIR SÅ LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG
Jag hatar att jag skrev det förut
Jag hatar killar 
Jag hatar att jag älskar killar
Jag hatar kärlek
Jag hatar att jag vill att det stämmer
Jag hatar att det inte gör det, jag älskar kärlek
Jag hatar att jag är den enda som gråter för klassen när vi kollar på något "sorgligt"
Jag hatar att jag är så överdramatisk
Jag hatar att alla killar gillade mig förut men inte nu längre
Jag hatar hur ego det där lät
Jag hatar förkortningar
Jag hatar att jag inte vågar fråga vad de betyder
Jag hatar bitchar
Jag hatar hur jag inte kunde beskriva vad jag menade med den meningen
Jag hatar brocoli
Jag hatar att jag inte vet hur det stavas
Jag hatar att jag inte kan få skryta med att jag kan nåt språk flytande
Jag hatar att att utländare förväntar sig att vi svenskar är blåögda och blonda modeller
Jag hatar att jag just beskrev min syster
Jag hatar att jag inte kan få se något övernaturligt
Jag hatar att jag tror på sånt
Jag hatar män som hatar kvinnor
Jag hatar att den där raden är tagen från "Män som hatar kvinnor"
Jag hatar när folk röker
Jag hatar när de inte fattar att det dödar dem
Jag hatar att de fortfarande lever, som motbevisar min teori
Jag hatar att jag inte vet vad jag ska säga eller göra när någon är skadad eller gråter
Jag hatar stanken på sjukhus
Jag hatar smaken av gummihandsken man får när man har varit hos tandläkaren och stoppat i sin hela hand i munnen
Jag hatar att jag har hål i min tand, så att jag måste gå till tandläkaren ändå
Jag hatar när man bönar och ber att kompisen tar bort den fula bilden på ens själv, och de bara skrattar och skiter i vad man nyss sa
Jag hatar min dubbelhaka 
Jag hatar att vissa INTE KAN LYSSNA!!!!!!
Jag hatar att jag inte visste vem Hitler var föränn jag var 11-12 (Jag är 13 nu...)
Jag hatar att jag inte visste vad som hände med TwinTower förän jag såg filmen "Remember Me".. TVÅ GÅNGER!!
Jag hatar att man måste veta sånt
Jag hatar Justin Bieber
Jag hatar att jag måste förklara varför ungefär 5,3495840 gånger var dag
Jag hatar att Malin tittar på mig när jag säger "pappa sa..." (jag säger det ganska ofta)
Jag hatar att jag är en sån pappagris
Jag hatar att tonåringar tycker det är konstigt att man är nära familjen
Jag hatar FaceBook
Jag hatar ordet K och B-by och K-face. Så jävla irriterande!! 
Jag hatar att jag ändå har en profil där...
Jag hatar att jag aldrig har varit i Japan nån gång
Jag hatar att jag aldrig kan spara pengar
Jag hatar när jag möter mangafans som gillar samma saker som jag, men har mer fansaker än jag
Jag hatar när jag klipper mig och vill ha en speciell frisyr, och får en skiiiitful
Jag hatar att mitt hår inte kan stylas som i manga
Jag hatar frisörer
Jag hatar när de ignorerar att man inte vill klippa SÅÅ mycket.
Jag hatar att vi kom tillbaka till ämnet: Hår
Jag hatar att jag är för trött för att skriva nåt mer
Jag hatar att jag har glömt bort några saker som jag hatar
Jag hatar att jag fortsätter
Jag hatar blåa tåget
Jag hatar att jag till slut ger upp och ska avrunda här
Jag hatar att jag ändå forsatte

Så! Listan blev lång! Nu orkar jag inte mer!! Jag fick den här iden från en tjej från DeviantArt. Det är lugnt, jag är inte deprimerad eller trött på mitt liv... eller?? NÄÄÄÄH!! Jag bara skojade xDD  
Men seriöst, man skriver det som först kommer upp på huvudet, och sen bara forsätter. Det är ganska skoj, och lite skönt också.


Nån som pallar att läsa??


Kommentar:
#1: Hanna! <3

JAG ORKADE LÄSA ALLT!!! om du inte har något emot det så kanske jag snor idéen imorron.... Eller hatar du när man gör sånt? Haha skojja! Men bara så du vet så blev jag inte alls sur när du skrev det där om dina vänner, blev egneltigen ganska glad... Av någon anledning <3 kram <3

2012-01-29 @ 00:56:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: