Ruisa

2012-01-19
21:41:09

Mmm...

Jag har inte mycket att skriva. Pappa hade blivit dålig igen så han hade åkt in på sjukhus,
men jag vet inte om han fortfarande har ont.
Det har hänt en sak med Ewa's (min bonusmamma) mamma, som gör att hon är ledsen.

ÄR DET ALLA SOM HAR TAGIT EN BIT AV DEN SURA CITRONEN, ELLER??
Blir deprimerad på er, guys.
Jag vet att ni har det jobbigt just nu, men ta det snääälla inte
över resten. Ingen blir bättre på det.



Aa, nu när jag har fått ut dagens ilska så vill jag meddela
er att jag har precis tränat och väger inte 57 kg :DD
Vågen är trasig (happyface). (Men det blir inget godis, bara för att)
Men jag har jobbat på katan Suparimpei. Den är liksom jätterolig att göra!
Så nu sitter jag här nöjd i soffan och lyssnar på Philia - Versailles



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: