Ruisa

2012-01-06
00:05:00

SLUTA!

Utpekta människor! Sluta läsa min blogg!
Det känns som om jag inte har någonstans att skriva!
Jag kan inte skriva på facebook för där är pappa, hans kompisar, släkten och mormor.
Här på bloggen är det familjen som läser också!!
FÅR MAN INTE LITE SPACE??!!
Jag skapade bloggen för att skriva om saker jag inte säger i verkliga livet, men tänker på mycket.
Här är jag fri att skriva om vad jag vill och lägga upp vad jag vill.
Om det står i kommentarfältet: Ruisa,
så betyder det att JAG har lagt det där som en kom ihåg-lapp.
Inte nån snuskig gammal gubbe.
Om något sånt skulle händam, raderar jag det på en gång.
Fattta det släkten!
Jag är inte så himla naiv.
Jag förstår om ni bara vill väl, men det är väääldigt irriternande.
Dessutom, måste ni verkligen läsa kommentarerna?
Snälla, jag älskar er väldigt mycket, kära släkt, men gör inte det-

Skapa jag behöva skapa en ny blogg? SKA jag det??



(Jag ber om ursäkt om det här gjorde några ledsna eller upprörda,
men det är nåt jag har stått ut med länge och alla människor har sin brytpunkt)


Kommentar:
#1: olivia

Jag tror inte att din blogg är intressant för en snuskig gubbe (det är positivt!!)

men du kan ju alltid skaffa lösen ifall du vill!

kram på dig <3<3<3

2012-01-07 @ 17:55:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: