Ruisa

2012-07-10
01:16:43

De/det som gör mig mest glad just nu
Jag smälter. Ni gör mig så glada. Det gör viss godis också, haha xD Men jag vill höja er i detta inlägg ♥
Vissa saker som jag lägger upp är jag bara fan av, men andra saker/personer jag skriver och lägger upp foton på värmer jag från hjärtat. Bli inte arga om ni inte är med i någon bild, det bevisar inte att jag gillar er mindre :)
 
Dexter Manning! Spelar rösten till Dex (alterego, antar jag..?) från kanalen på youtube: SANITY NOT INCLUDED! :D
Denna engelskman får mig att smälta, med hans ljuva dialekt (OCH NEJ! FÅ INGA TANKAR NU!) hans underbara röst och, såklart, snygga utseende X3 love it love it love it! I'mma fangirl!!
 
 
Att få se min egna karaktär Samy Satama i digital konst :'D OCH I EN ANNAN STIL >D< Jag tycker att det är awesome med art-trades! Det var en tittare på DeviantArt som frågade om vi kunde art-trada (hittar inget bra svenskt ord, haha xD) och oj, fett cooooool han bleeeeeeeeev!!! >3<
<----- så ser han ut, haha xD ni får se mycket haha!!
 
Daim! My darling! Minbästa vän (en överdrivt! ta inte illa upp, bästa vänner!! :O) min tröstmat haha xD bästa någonsin, blir så glad när jag får se daim X3
 
Robin :3 Underbar kill-kompis, miniförelske etc etc Awesome kille att spela spel med ÒuÓ You're going down on next SoulCalibur-battle!!! ....Sorry att håret inte blev perfekt förresten... (inte på den här bilden, den här togs för ett tag sen. Jag skulle färga hans hår svart, och alla hans vänner verkar inte uppskatta e.e)
 
Malin Blomqvist :3 Bästa vän with ups and downs. Man kan säga att vi inte alltid håller med varandra, men vi har funnits för varandra i 8 år nu, speciellt nu de sista 2-3 åren :3 Vi kommer inte att glida ifrån varandra så lätt, och hon är där när jag blir ledsen eller arg, och jag är där för henne. Jag är glad över att ha dig malin ♥ Du lättar mitt liv med din bästavän-magi ♥
 
Självklart har jag andra underbara vänner i mitt liv, men det skulle ta ett tag att räkna upp dem. För ni är en enda stor saga som är för bra för att vara sann ♥ Ni vet precis vilka ni är, jag behöver inte ens skriva upp era namn för att visa hur mycket jag älskar er och uppskattar allt ni gör ♥
 
2NE1!! (från vänster till höger) Park Bom, Minzy, Cl, Dara
Det koreanska tjejbandet jag och Karatekompisen Philip Ageling älskar just nu. Kommer ni till Sverige någon nång i år, ska vi två stå längst fram och skrika så jävla högt och dansa som idioter! love you! ♥
 
 
 
 
 
Bara för att jag är som jag är så slänger jag in min mest speciella låt här, haha xD
Tog ett tag för mig att gilla, men av någon anledning tycker jag att D är grym!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: