Ruisa

2012-06-18
23:19:25

Crows Zero
Yoh! :D
Idag vaknade jag 12 :3 Sköööönt! Lovet har börjat, och det har mina morgonar också >3<
Chattade med Robin tidigt imorse vid 2-3 tiden. Han sa att jag skulle komma senare efter att jag hade vaknat, för att han troligen skulle vara bakfull ;) Men jag vaknade senare än honom, men tillsammans såg vi till att The Sims 3 kom till i hans dator :D
JAG HÖLL PÅ ATT GÅ I TAKET! ÄLSKAR DET DÄR SPELET!!!!!!!!!! >3<

Men aaa, så vi har spelat i princip hela dagen ;) Sen efter middagen gick jag dit igen och han hade visst en film vi kunde se på :D Crows Zere >D<!!!! Så jävla bra film! Japansk såklart ;D Det handlar om killar i skolan som ska vinna över alla elever (det är en kill-skola btw) genom att fajtas med de starkaste. Det är svårt att förklara, ni får skaffa filmer och se. Serien suger förresten. Det är bara manga, och det är verkligen HEMSKT! Hemsk ritteknik och hemsk allt!!!! Fult!!!! Men älskar filmen, för att den är inte tecknad, och innehåller riktigt söta killar X3

Speciellt Genji. Han är så jäkla söt!!!!




GENJI!! >D< ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: