Ruisa

2012-06-27
09:35:43

GAAAAH!!!
Jag... är så... himla trött =A=
Den här gången tycker jag att jag inte alls lade mig sent, men ändå är jag skittrött och det känns som om jag inte ens har sovit i en timme. Jag har sovit i åtta timmar O^O!
Men gullepluttarna stod precis vid sängkanten och gnällde att jag sov för länge, haha xD
Jag pratar förstås om hundarna jag passar just nu, Sigge och Maikis :3
 
Har kollat på konstiga och annorlunda klipp denna tid jag har varit uppe. Om barn som blir misshandlade på värsta sätt, värsta ungarna och så, och folk med annorlunda sjukdomar... Ja, jag finner det... iögonfallande?
Men nu är jag redo att somna här på stolen, så ska bara slänga in en låt och sedan sluta blogga för resten av morgonen =.=
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: