Ruisa

2012-06-15
20:21:08

Oompie Loompie
Ja hejhej ^^
Imorse vid kvart över 10 åkte jag ut till ekerö för att vara med när Nora klippte sitt hår :) Det blev jättefint ^^ Hon och Ava skulle visst färga det sen. Jag kunde dock inte följa med, skulle hälsa på Robin :)
Haha, stackarn fick mig som väckarklocka xD
Vi gjorde som vi brukade: lyssnade på mysig musik, spelade och pratade. Sen kom nån kompis till honom över. Trevlig kille ^^ Väldigt öppen haha xD Och han var bara ett år äldre än mig. Varför känner jag mig inte som strax 14? (fyller år om 2 månader >D<) Seriöst, jag känner mig fortfarande som en 10åring och kompisen var ett år äldre än mig och det kändes som 2-3-4 års skillnad O_____O

Aja, men så sa jag hejdå och lyfte på hatten för att gå till busshållplatsen. Och nu sitter jag här ensam med Måns och har precis ätit middag från mcdonalds X3 Myyyys ^^



En till förfrågan. En från DA frågade om jag kunde rita hans/hennes karaktär Ztan :D Haha xD Han älskar Monster och färgen grön ^^ Jag älskar grönt O________O xD


"Why can't I fly away?" Övar på vingar just nu och tog inspiration från allt och inget xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: