Ruisa

2012-06-20
19:33:32

Walking on aaair
Yaaaay! :D
Hängde med Cajsa idag, hon ville att vi skulle göra nåt den här veckan nu när jag är hos mamma. Först gick jag till hennes hus men det var ingen där. De var visst i stan så jag gick hem igen där man skulle på en gång iväg till centrum och göra några ärenden och få i sig lite glass denna sooooooliga sommar =ω=
 
Aa, men Cajsa kunde göra nåt efter, så hon kom över. Vi badade i poolen, åt en till glass (det är ju sommar ;D) och pratade lite om vad som hade hänt och så. Vi har ju knappt träffat varandra på ett år, så vi hade lite att prata om ^^
 
 
Sen kom vi överens om att vårat sommarprojekt får bli en musikvideo (cover). Man vill ju gärna att det ska bli lite proffsigare gjort på Youtube istället för att stå framför kameran och stamma fram orden. Och Cajsa ville sjunga :D
 
Vi hade tänkt att höras om 2 veckor så kan vil planera lite noggranare och få något gjort :D ska bli väldigt roligt ^^
 
 
Och veckan som kommer nu kommer jag spendera med 2 gamla skrutt-hundar haha xD
Ewas mammas hundar.
Hon ville åka till Polen för att hälsa på släktingarna så jag tar hand om hundarna från söndag till torsdag.
Blir ensamt men jag har bett malin att komma över nån dag.
Kanske sova över om hon hon tycker det är okej med hundarna.
 
 
Haha, förlåt jag hade lite att skriva :3 Hoppas att ni klarade er till sista bokstaven xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: