Ruisa

2012-06-06
10:07:53

Won't stop until then

Haha nu ska ni få höra xD

Jo, min period har kommit och jag behövde en tablett mot smärtan.
Mamma hade precis vaknat så hon gav mig några tabletter att svälja.
När jag var ute i köket och precis hade svalt den kommer
hon ut springandes och sa att jag hade fått sömntabletter.


Det var försent xDDDD
Så jag har försökt att spy upp på egen hand, druckit saltvatten
för att försöka spy upp, men näää! Mina kräkreflexer
funkar inte =w=


Så om någon stund kommer jag att känna mig
skittrött, för det var tydligen en ganska stark tablett
och jag tog en hel, medans mamma bara tar en halv och
hon håller på att svimma av bara det...

Jag bloggar om en stund/några timmar och ser
hur långt det har gått xD

Men en sak är säker: ingen grönan med tonia idag...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: