Ruisa

2012-03-26
16:57:25

Jag är en hemsk människa

5 dagar utan att blogga :OOOO!!!!!
Men jag ber om ursäkt, det har hänt för mycket för att jag ska
kunna blogga. Vissa har inte alls varit så vackra :/
Är faktiskt ganska ledsen just nu...
Men idag åkte jag hem efter ett tappert försök på mattelektionen.
Jag satt praktiskt taget död på min stol. jag var död, haha xD
Det gick inte ens att se alla bokstäver och siffror, så jag
åkte hem tillsammans med samma-virus-sjuklingen Nora ^^

Jag tänker inte dela med mig av dagarna som har gått.
(Personliga anledningar)
Men jag har varit hemma, alltså, och blivit arg på
bitcharna på Top Model ;P
FAN va irriterad jag blir på att höra deras gnäll!!!
TYRA, I LOVE YOU! ♥♥♥♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: