Ruisa

2012-05-29
08:15:45

Nämen nää

Usch, känner mig inte alls bra idag QAQ
Är varm och huvudet behåller jag bara för att jag måste ;(
Men idag är det sista karateträningen innan sommarlovet.
Mhm... jepp.... jaha...
Är det bara jag som märker att man säger så när
man får slut på något att säga xD
Här tänker hon till >D<

Fast idag är det sovmorgon, så jag börjar 09.45 :la:
Och vi kommer troligtvis gå till musikrummet istället för att
ha mentorstid.
Vi måste träna inför skolavslutningen. Asså, personligen
hatar jag faktiskt låten xD Hur tusan ska jag kunna göra den??
Den suger och är svår att sjunga, men tyvärr är det för sent för
mig att hoppa av :S

Nu får ni höra mina små favoritlåtar - Covers till The Nightmare Before Christmas



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: