Ruisa

2012-11-28
22:34:33

CANNOT BELIEVE IT!
SANITY NOT INCLUDED SÄSONG TREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3,3!!!!!!!
 
 
Glad, väldigt glad! Sockerkickad, väldigt sockerkickad!.... Väldigt glad!
Och jag har fått en riktig Tokio Hotel comeback-återfall-drogare grej igen... Iallafall gamla musiken... Gud va jag saknar gamla TH... Jag saknar att vara ett igelkottsfan T^T
 
Funderar på att klippa mig snart igen. Såg en pretty snygg frisyr för nåt tag sen and I WANT IT! dock skulle ingen märka för att det ser ungefär ut som min frissa, bara mer uppklippt. Om jag vore asiat, liksom.... Jag önskar jag var... Men ack nej! Inget asiatiskt blod i mina vener :/ Inte några vackra ögon, eller tjockt och svart hår... Haha, beskrev alldeles nyss Antonia xD Jättesöt flicka, den där ^^
 
Och hade det ganska trevligt med klassen ikväll :3 Mat och skratt och lite spratt och skrik. Härliga toner, isn't it? :D
 
ANDY! ♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: