Ruisa

2012-11-17
14:25:00

Det blir mycket sorg nu för tiden :(
.Antingen på den här fredagen eller nästa ska jag till BUP. Och nån annan fredag ska jag på epilepsi undersökning. Om jag har tur kan jag skära ner på medicinen, för jag har haft hemskt ont i huvudet på senaste tiden och päronen tror att det är för att jag tar en för hög dos. Man får ju hoppas att de har rätt, för jag pallar inte ha så ont som jag har samtidigt som jag tacklas med allt det här. För det är inte kul att se ens nära och kära gråta hela tiden. Ja, till och med pappa. Han har fått en sjukdom som kallas för Horton syndrom, en allvarlig migrän sjukdom. Så han är nästan konstant nere, arg eller gråter för att han mår så dåligt. Skit eller hur? 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: