Ruisa

2012-11-25
22:36:00

Jag ääälskar androgyna människor ^^
(slår vad om att ni inte orkar läsa det här ;D)
Och mamma säger hela tiden att jag är gay pga av det... :P
 
Men nej, jag älskar verkligen dem! Killar som man får gissa könet på är liksom fascinerande för mig och jag dras till dem som FAN! xD Jag brukade ofta drömma om att jag var en kille med mitt sööööta ansikte (xDDD) och sätta det på en killes kropp.... Som mig! :D Då trodde ju folk att jag ville göra ett könsbyte eller nåt men NOPE! Jag gillar att vara kvinna (förutom den JÄVLA MENSEN SOM ABSOLUT INTE BORDE EXISTERA PÅ DENNA PLANET!!!) Och jag har faktiskt skapat ett konto på en sida där jag lådsas vara en kille och har lindade bröst och sånt. Men jag bara tänker mig som en kille då och då, och kanske klär mig/går lite maskulint då och då för att jag vill vara lite så. Ibland titttade jag mig i spegeln, oftast i bh och trosor och tänker: men jag ser ju supersexig av att vara så kurvig, och andra dagar stod jag där med lindade bröst, en t-shirt från killavdelningen och svarta jens och tänkte: Fan asså! Jag ser ju inte tillräckligt rak ut för att vara kille. Jag har för mycket kurvor och för stora lår för att vara kille. Det var till och med nån gång jag gick till skolan med lindade bröst så att jag såg ut som en kille och så. Inget smink och lite tjockare ögonbryn ^^
Mm, jag skuuulle kunna säga att jag var en pojkflicka, förutom att jag inte tror på sånt. Men jag älskar att vara kvinlig och feminim också. det gick så långt att jag fick så bra självförtroende att jag ville bli modell
Sen kom en jävel och sa att jag hade en ful näsa och förstörde det sista som fanns kvar av mitt självförtroende. Jag hade blivit kallad för värre saker och jag var van vid att höra folk kalla mig ful och tjock förr i tiden. Nu inser jag att jag faktiskt är ganska söt ändå. Och jag kan tycka att jag är toksexig vissa dagar, medan andra dagar vill jag bara krossa varenda spegelbild på mig själv.
  
Som liten och Wannabe-emo flicka fastnade jag för Tokio Hotel >D< Måste säga att jag fortfarande är ett litet fan ;D Iallafall i den gamla Tokio Hotel-gruppen. Nu har ju Bill kort, blont hår, skägg och är smal som en pinne för att han slutade äta skräpmat (han åt det skitmycket) och blev vegan... Ò.ò?
Så näää, dagens Bill Kaulitz är jag aaaabsolut iiiinte kär i! Men den gamla med det långa svarta håret som ofta var igelkottsformat :3 Tider...
Jag minns första gången jag hörde dem. Det var på radion i bilen. Jag och mamma hörde Monsoon för första gången och tvekade starkt på om det verkligen var en kille som sjöng. Musikvideon hjälpte inte att övertyga, tills jag läste kommentarerna om: Bill och Tom Kaulitz! Tvillingbröderna! :DD Mina frågor fick svar!!
Sen dess var jag fast som en finne på pannan hahah xD ... dålig jämförelse...
 En av mina favoritlåtar från Tokio Hotel. Bill är jäkligt sexig med dreads ;D
 
Och i alla mangaserier jag skulle se skulle alltid ha en långhårig och flicklik kille i den, annars ville jag inte se den. Det stämmer än idag och jag vägrar se serier utan sexiga och tjejiga killar i den (om det inte är sexiga kurviga tjejer och/eller hentai *host host bara kompisar som vet vad det betyder host host* och Ergo Proxy och Deadman Wonderland)
 
Och snart började jag rita androgyna killar i mina teckningar och frågade alltid mina kompisar (I'm still doing it xDD) om det är en kille eller en tjej. Nu när de har lärt känna mig så säger de inte tjej längre xDD De tvekar lite, som om det vore en kuggfråga och börjar försöka se på små tecken som jag sätter ut för mina mangakillar xDDD Jag gör det inte lätt för dem ;D
Min absolut favoritkaraktär som jag själv har skapat är Adrian Kuro! Långt svart hår och smal kropp.
En gammal bild på Adrian ^^
 
Och varför gör jag det här inlägget? Varför så långt? För att ni ska ha nåt att läsa, såklart :D Nämen jag vill få er att förstå att man behöver inte vara gay för att man killar feminima killar. Inte alls. Nu säger jag inte att att jag är 100% hetrosexuell, jag är ganskaaaa bisexuell. Jag tycker inte det är konstigt att kyssa tjejer, har gjort och kommer säkert att göra. Kärlek har olika former, och sexlustar... Ja, många olika former också :] Jamen gud, kolla bara på Fråga Olle eller läs den där tjejens blogg.... summerglamourmodell.blogg.se? Där finns det gott och snusk och olika saker man tänder på. ........ Jag tycker att det här börjar gå åt ett annat samtal här.....
Oftast brukar sådana här intressen komma från en källa i ens omedvetna, men jag har ingen anledning till varför jag helt plötsligt vill bli kille.
 
 Så nu kommer bilder på killar jag finner jääävligt sexiga XO!! (varför säger man SEXiga egentligen? Har alltid undrat det... Vi får ta reda på det nån dag :3 Next time on "Talk dirty with Ruisa") de mesta av bilderna jag lägger upp är från mina favoritband :3
 
 
Jeff the killer är så hemskt ytterst sexig eller hur? haha, skämta bara xDD... jag skämta bara... VARFÖR STIRRAR NI PÅ MIG!!!???
Min karaktär Takahiro från min manga Neko Boi som är en gaymanga jag ska börja med ^^
Yume från en annan mangaserier jag ska börja med :3
 

Kommentar:
#1: Hanna!

Eeeeyh jag löste allt!! Och ÄNTLIGEN kan du tycka att du är söt! För det är du! Och sexig ^^ men jag förstår din kärlek för feminina killar... Jäkligt snyggt och häftigt. Den killen som du alltid visar som har typ guldjacka och blont lockigt uppsatthår. Han är typ jätteattraherande... Hehehehehehe. Förlåt. OCH! Jag tycker "sexy talk med ruisa" är mycket underhållande xP haha

2012-11-26 @ 00:12:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: