Ruisa

2012-11-17
18:22:00

.
Sexualitet
[/] Jag har varit förtjust i en person av samma kön.
[x] Jag har varit förtjust i en lärare.
[i mina tårar] Jag har blivit kysst i regnet/ snön.
[x] Jag har kramat en för mig helt okänd person
[ ] Jag har kysst en för mig helt okänd person.
[ ] Jag har haft sex med en person med samma kön
[ ] Jag har haft sex med en person med motsatt kön

Känsloliv
[x] Du har gråtit för att du har varit kär i nån du inte kunnat få
[/ ] Du är kär nu
[x ] Du har sårat nån så de börjat gråta
[x] Nån har sårat dig så du börjat gråta
[ ] Du har haft ett förhållande som varade över två år

Ärlighet
[x] Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra.
[x] Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra.
[x] Jag har smygit ut utan lov.
[x] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.
[x] Jag har en hemlighet som ingen vet.
[x] Jag har fuskat i ett spel
[x] Jag har struntat i ett prov.

Dåliga tider
[smakat] Jag har druckit alkohol.
[ ] Jag kan inte svälja piller.
[/] Jag har blivit diagnoserad med depression.
[ ] Jag tar mediciner mot depression.
[ ] Jag har/haft anorexi och/eller bulimi
[x] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[ ] Jag har somnat gråtande.

Utseende
[ ] Jag är längre än 170cm.
[x] Jag tycker att jag är ful
[x] Jag blir lätt brun.
[/] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering.
[x] Jag är osäker över mitt utseende.
[ ] Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har/haft glasögon/linser.
[x] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.
[x] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.
[x] Jag har mer än två piercingar.
[ ] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

Familj
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar.
[x] Jag har rymt hemifrån
[x] Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[ ] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har mist ett barn.

Skola/ jobb
[x] Jag går i skolan
[ ] Jag jobbar.
[x] Jag har somnat i skolan/jobbet
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan.
[x ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats
[ ] Jag har fått sparken.

Skamligheter
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer.
[x] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[x] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har limmat fast min hand i något.
[x] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan.
[ ] Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats

Anorexia
[x] Du känner dig svag.
[x] Du hatar din kropp.
[x] Du har svält dig själv.
[x] Du har dåligt självförtoende
[provat] Du använder laxeringsmedel
[x] Du tycker att du behöver vara smalare
[på ett speciellt sätt] Du skadar dig själv
[x] Du fryser väldigt lätt

ADHD
[x] Du är ofta/mestadels hyperaktiv
[/] Du har koncentrations svårigheter
[ ] Du kan inte sammarbeta med andra männsikor
[ ] Du sitter nästan aldrig still
[mestadels] Du pratar hela tiden
[x] Du behöver uppmärksamhet

Bipolar Disorder
[x] Du kan vara vild ibland
[x] Du är lättirriterad
[x] Du sover nästan inte
[x] Du har bra självförtroende ibland
[ ] Du har missbrukat alkohol, droger eller sex
[x] Du har tänkt på / försökt ta livet av dig

Bulimia Nervosa
[försökt] Du har spytt upp allting som du har ätit
[försökt] Du har spytt trots att du inte mått illa
[x] Du har ingen kontroll över hur mycket du äter
[använt] Du använder laxeringsmedel
[/] Du äter snabbt
[ ] Du har tränat så mycket tills du svimmat.

Conduct Disorder
[varit på sätt och vis] Du är en mobbare
[ ] Du hotar andra människor
[ ] Du hamnar ofta i slag har använt vapen som kan orsaka andra skador tex. kniv
[ ] Du har varit elak mot djur
[ ] Du har våldtagit/antastat någon
[/] Du har förstört någons tillbehörigheter/trädgård utan anledning
[x] Du ljuger ibland.
[ ] Du stannar ibland ute hela natten
[x] Du har rymt hemifrån

Depression
[x] Du är alltid/ofta ledsen
[x] Du gråter ofta
[x] Du bryr dig inte längre om saker du förut brukade älska
[x] Du är ofta bara hemma eller inne på ditt rum
[x] Du kan vara väldigt asocial
[x] Du har dåligt självförtroende
[x] Allting dåligt som händer är alltid ditt fel.

OCD
[x] Du har störande tankar eller tankar du hatar
[ ] Du måste göra särskilda saker tills det känns rätt
[ ] Du måste ha saker i en särskild ordning, och det måste vara ett exakt lika långt avstånd mellan saker
[x] Du har skadat dig själv
[x] Du är rädd för att få aids eller andra sjukdomar/bakterier
[ ] Du måste kontrollera saker flera gånger

Schizophrenia
[/] Du hallucinerar ofta
[x] Du kan bli förvirrad över vad som är fantasi och vad som är verklighet.
[/] Du tycker att folk alltid stirrar eller pratar om dig
[ ] Du tar inte hand om din hygien så som du skulle kunna
[/] Du är blyg

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: