Ruisa

2012-10-30
22:48:44

I throw my hands up in the air sometimes
Saying ayo! I'm a fucking panda! :D
 
 
Mjau, har läst mina gamla inlägg och usch så negativ jag var xD bara massa -.- överallt haha xD
Jag tycker att oavsett hur nere man känner sig så ska man vara go inför sina läsare iallafall ^^ Inte kul att läsa massa negonego ;)
 
Är bara lite random, kände att jag ville blogga lite :3
Har varit hos Sanna idag, med antonia och Olga :D Trevligt folk det :'3
Och så åkte jag på bio med Malin, Assane, Jacob, Daniel och Melvin. Sen kom Fredrik lite senare. Det var lite virrigt för mig att åka från Blåsut till Sundbyberg. Jag vill liksom inte vara en börda och det kan kännas lite som om de suckar :/
Men vi hade det trevligt vi också iallafall. Vi såg Tedd/Ted/Teddy (?), jag själv tyckte den var kul ibland, medans resten av gänget gillade den haha xD
 
 
Men anyway, that's all I had to say :*
 
Hitta en gammal bild på mig. Tycker den var fiin hihi ^^
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: