Ruisa

2013-04-28
13:55:33

Åker till RRRRHODOS
Det låter så präktigt haha! RRRRRhodossss!!!
Kommer vara borta i åtta dar, men närmare 7 dar om man tänker till lite, eftersom jag kommer till Rhodos om några timmar, ungefär på natten, och kommer hem sen nääääästa vecka på måndag natt. hm....
Jag åker om en timme till Arlanda, med andra ord: jag kommer inte blogga.
 
 
OCH JAG KOMMER TILLBAKA SOLBRÄND! :O
Bara så ni vet, jag har inte varit brun eller solat på 2 år eftersom jag har lite fobi mot solen och gillar inte att sola. Jag tycker nästan att jag ser smutsig ut när jag har blivit solbrun, så jag gillar liksom att vara blek. Det är så otroligt vackert att ha riktigt blek hud så att man ser ut som en porslinsdocka. Och "min stil kräver" nästan att mna är blek, annars ser man ut som en fjortis Õ_____Õ
Och!!! Jag kommer att bli bränd.som.FAN!
buääähsljkfsl.fkj<aöjsedmgösjgrsk
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: