Ruisa

2013-04-16
20:56:20

Hej oaktiv xO
Hej bloggis! Hur mår du?
Äh jo tack jag mår bra. Är lite dammig bara!!!
Oj oj chilla lite va?
 
---------
 
Hej på er!
Gud jag vet att jag har varit oaktiv. Faktum är att jag har försökt tämja min panda. Herregud den äter upp allting! FY PANDA NEJ!!!!
Jag ber om ursäkt för det men ser att iallafall några av er har stannat och tittat in lite då och då för att se om jag har bloggat. Update: nu har jag det :D LOL!!
Robin var över o gosa lite med mig, höhö! Det har varit en ganska chill dag med lite läxor BLÄÄÄÄ och musik och ritande :D Härligt härligt!
Men nu ska jag kila! Starwars börjar! Ville bara vara lite aktiv ^^
 
 

Kommentar:
#1: H

blogga då.....

2013-04-22 @ 19:04:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: