Ruisa

2013-04-02
23:24:55

Så tråkig
Förlåt alltså... Jag har varit skitdålig på att updatera och så, men jag hoppas på att bli bättre. Det har varit tuffa veckor och jag har inte haft någon inspiration till någonting i stort sett. Mitt tecknande har också legat på torka, eftersom jag är torr och blir bara besviken på mig själv när det inte blir som jag vill att det ska bli och det blir bara irriterande. Inget är riktigt på min sida och det går dåligt i karaten, men nu börjar det bli bättre. Igår tecknade jag och blev faktiskt nöjd med mitt resultat vilket inte har hänt på jättelänge. Jag behöver bara bli inspirerad, that's all. Lite anime-tittade och det kändes mycket bättre.
 
 Jag ska försöka bli bättre om det blir bättre för mig. Kram less than three
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: