Ruisa

2013-12-16
20:53:02

Jag älskar kramar
Jag upprepar det igen: Jag älskar kramar. 
Jag älskar att krama folk för att de ska förstå att jag verkligen verkligen verkligen gillar dem. 
En kram kan göra så jävla mycket skillnad på dagen.
När man är ledsen: Kram
När man är glad: Kram
Det bara känns så jävla bra att få en kram när man börjar tvivla på sig själv. 
För mig symboliserar det... tja, inte värdelös. Älskvärd! Att någon faktiskt gillar dig med.
Det är därför jag gillar att krama mina närmaste kompisar extra mycket, för jag älskar dem så himla mycket och det är också ett sätt för mig att få ut "just nu mår jag bra" och "just nu mår jag dåligt". 
Jag bygger upp mig själv också, om de besvarar kramen. 
 
Så, ja. Jag gillar att kramas, och känns något helt sagoligt att få en kram också ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: