Ruisa

2013-01-11
16:56:12

"Heeela skolan står i lågor"
"Hoppas hela skiiiiiiten brinner opp!"
 
Jag slår vad om att det är så de tänker. De där idioterna. Och jag slår vad om att det är juuust det de planerar att göra.. -.-
Våra elever är psykade, säger jag! Inte vår klass, förutom någon enstaka kille eller två. annars är det frid och harmoni. Vi har till och med blommor och band i håren, stora bruna västar med remsor och mochasiner och sitter där inne i en fridfull cirkel mitt i klassrummet och spelar långsam gitarr och tar massa ectacy, duuuuude!
 
Men det är verkligen bajs!!!! HERREGUD!
Jackor som blir uppbrända, saker blir stulna, de sparkar på dörrar, de tänder fyrverkerier i korridoren (eller.. allt händer i korridoren), sadistiska lekar, svim"lekar", dörrar som blir sönderslagna ETCCCCC!!!!! Och en kompis sa att redan i sexan hade hon och en kompis blivit jagad med en kniv, baaara för att det var roooligt.
Jag pallar inte med alla ord som fitta, kuk, hora, knulla. VÅRDA DEN JÄVLA MUNNEN FÖFAN!!! VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FEEEEL I ERA SKITHUVUDEN!!!!!!????
 
... trött O_______O....

Kommentar:
#1: Hanna

Duuuude if you're looking for the hippies you got 'eeeem. Duuuuude.

2013-01-12 @ 22:17:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: