Ruisa

2013-03-19
23:42:00

Det finns hopp!
Jag läste nyss en artikel om att Kamijo från mitt fravoritband som har lagt ner (Go ahaed.. gör mig förbannad bara, och ledsen, och förkrossad och för evigt tom T^T) ska göra en solokarriär? :O LYCKLIG!!!!!!!!!!!!
Och tydligen kommer resten av Versailles (Teru, Hizaki, Yuki, Masashi "Jasmine Yuu" - RIP - ) och hans gamla band Lareine (Mayu, Sakureu, Hirono, Kyoka, Emiru) kommer att jobba med honom, vara med på inspelningar och så, men också för att stötta honom, VILKET ÄR DET SÖTASTE NÅGONSIN!!!!
Så! Det finns ännu hopp. Mitt andra favvoband Matenrou Opera har iallafall inte slutat. ....
 
Länken till artikeln: http://www.tokyohive.com/2013/01/versailles-kamijo-to-make-solo-debut-this-summer/
 
Och nu måste jag lägga upp Kamijo!
 
 
Den när han står vid bron och sitter med nallen är hans nuvarande look btw ;D Åh, underbar och söt no matter what! Och OWMAJGAWD! På näst sista bilden ser han faktiskt JAPANSK UT :O Utan smink eller kontaktlinser ;D
Och nu lite Lareine-bilder :D Kom ihåg: Det här är bilder från starten på 90-talet xD
Hans stil var väldigt annorlunda då :3 Jag förstår mig fortfarande inte riktigt på den X)
Och ja, på den fjärde bilden har han "kjol" och nätstrumpbyxor. Dat Hat xD Och han är lätt att känna igen, eftersom han ger exakt.likadan.blick.i.varje.bild
 
Och för att jag är så ååååh så vill jag ha med Teru >D<
 
Så här kommer jag komma ihåg er ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: