Ruisa

2013-11-19
20:59:07

Hunden försöker ta livet av sig
Ozzy, min trettonåriga parson Jack russel lyckades maska sig ut ur kopplet när vi var ute och gick. 
Den jäkla olydiga hunden började springa mot vägen med massor av skitfarande bilar trots att jag skrek åt honom att stanna (HAN LYSSNAR INTE PÅ MIG) 
Eftersom jag har varit med om olika bilolyckor (jag själv blev påkörd, min katt blev påkörd, en annan katt blev påkört rakt framför näsan på mig, och en kompis blev påkörd rakt framför näsan på mig också!)
fick jag en helvetes panik och började gråta uhuhuhuh :C
Han sprang över gatan precis när en bil hade passerat och jag trodde ärligt talat att han skulle dö men idioten springer vidare hem till vårt hus och står där som en idiot och jag bara gråter, jäkla idiot, dumt koppel, olydig hund, blä fyfan, vill inte att han ska dö, han ba #YOLO åååååååh!!!!
 
:c han kommer in till mitt rum hela tiden för att säga förlåt men NEJ! 

INTE IDAG! JAG ÄR FÖR ARG PÅ HONOM, TÄNKER INTE FÖRL
ÅTA HONOM I FÖRSTA HAND
 
 
 
Byracka! Försöker ge mig hjärtattack och skit!
 
 
Taggar: bad dog, cute dog, dog, emo, indie scene, jack russel, ozzy, scene;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: