Ruisa

2013-11-17
21:33:30

Nyköpt :D
Läppstift 2G1 exit sheer från makeup store (råkade köpa i fel färg hehe)
Le blush 365 från L'oreal
Angled cheek brush från KIKS 
Bronzing powder från HM OuO (budget yao!)
Örhängen (jag faktiskt kan sätta in i mina uttöjningar :D) från Topshop
4 pitt artist pens black fineliner med storlek xs, s, f och m (SUPERBRA JAG ÄLSKAR DEM! inte smink dåra)
Och två svarta pennor med lite tjockare udd för en mer kalligrafi-look ohohohoh
 
 
Jag har köpt så jävla mycket smink nu de här veckorna xO 
När vi beställde färgpaletten passade jag på att köpa nya sminkvertyg och grejer! 
Vill ha meeeeeer! Måste jobbaaaaaaaa! Börjar förlora pengaaaaar!
 
Taggar: emo, hipster, hipstergirl, indie, indie scene, indiescene, makeup, retro, scenegirl, vintage;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: