Ruisa

2013-09-28
00:21:14

Sitter här i mörkret och är svår
Skriver på min bok Omringad av bara dig, försöker installera spel, lyssnar på powerballader/nattmusik och är bara allmänt som vanligt. Tjae, eftersom jag inte har nåt bättre för mig vid den här tiden. Blev så väldigt inspirerad av att skapa något, men vet ännu inte vad så jag kör med boken. Det är inte ens säkert på att det blir nåt, jag brukar alltid strunta i mina bok ideer och aldrig göra klart dem. T ex så har jag tappat bort en del av min andra bok, vilket suger eftersom jag hade skrivit ungefär 15-16 sidor på den och bläääh!
Jag skulle kunna börja ett spel jag redan har fixat, men jag vågar inte. Det är FEAR2 och jag är inte så mycket för att spela skräckspel, helt ensam vid den här tiden. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: