Ruisa

2014-04-02
19:46:22

Så det blev
Ozzy avlivades idag. Otroligt jobbigt, det kändes som om jag förlorade en bror. 
Jag och syrran grät något förbaskat, men när det kom till kritan var vi glada över att han hade fått dö i frid, med alla i familjen runt honom. Han hade det jättesvårt hela den här dagen, ville gå iväg för att troligen dö och han blev liksom stående framför väggen. Dessutom kom det inget kiss när han var ute, och det som kom var genomskinligt. Med andra ord, kroppen kunde inte få ut gifterna. Hans njure hade slutat fungera så hela hans kropp var full av gifter och han luktade amoniak hela tiden. 
 
Så vi tyckte (och han tyckte) att det var dags för honom att gå. Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig eller hur jag ska bete mig, men jag älskar dig Ozzy!
 
 
2001.02.07 -- 2014.04.02
Vår älskade hund blev 13 fina år!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: