Ruisa

2014-02-17
11:31:20

Make Your Own Happine
Ni vet när man bara känner att man vill slippa allt ett tag. Inte dö, inte leva, bara försvinna för ett tag och lugna ner sig lite. en tankeställare, en paus från livet, lite lugn och ro. 
Just nu gnager det lite på mig.
 
Lovisa, du visar inget medlidande längre, lovisa du är jobbig, de tycker du är jobbig, fattar du inte det? Lovisa det där kunde du ha gjort bättre, du är ganska värdelös trots allt, du kan aldrig vara som människor vill att du ska vara, du är inte den personen som de förväntar sig, du passar inte in där, alla trodde bättre om dig,det är inte bra nog, du är inte smal nog, du är inte snygg nog, du är inte smart nog, du är inte cool nog, du är inte söt nog, du är inte du är inte du är inte DU ÄR INTE DU ÄR INTE DU ÄR BARA VÄRDELÖS HEMSK MÄNNISKA äcklig RIV PÅ SKINNET NU DÅ GÖR DET SKÄR UPP HUDEN GRÅT SKRIK GÖR VAD SOM HELST FÖR DU SUGER JÄVLIGT MYCKET OCH DU FAILAR SOM MÄNNISKA
 
 
 
 
andas
 
 
 
 
Ta det lugnt, snälla. Du är inte värdelös. Det kan kännas så ofta men det är du inte alls. Dina kompisar tycker väl inte att du är jobbig.
Varför ska jag vara på mig själv så mycket? Varför är jag så självdestruktiv? Varför ska jag bry mig om vad andra tycker? Släpp det för fan. Oroar du dig för mycket kommer det att bryta ner dig. Alla hemligheter och lögner skulle bara göra ont i ditt hjärta. Det är inte bra. Prata. Ut med skiten. Skriv ner det. Fan gör en låt om det eller nåt, du måste få ut det ur ditt system. 
 
En dag ska du se, en dag kommer det där tunga molnet att försvinna. Så varför ska man ha så dåligt tålamod? Varför måste man alltid försöka leta efter lycka? Det gör ingenting om ditt moln är lättare än andras Du har lov att också vara ledsen. Men gå inte sönder.
 
Taggar: 2014, adrianxdalin, happiness, hipster, hipstergirl, hipsterhair, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, leavethepanda, love, make your own, quotes, ruisa, scemo, scene, wisdom;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: