Ruisa

2014-06-05
16:39:07

Pardon! Jag är en dålig bloggerska
Idag är det baaaaaaal! Ska ta ite bilder så jag kan visa, ser fram emot det här så mycket! Äntligen får man vara elegant på sin egna bal med sina bästa kompisar! (sen om de kommer överens eller ej är väl bajs) 
Åh jag ska få sätta på mig min klänning och det finaste sminket jag kan göra och det finaste håret jag kan göra!
Precis som med allt annat så säger man mycket men så blir det inte av sen. 
Jag hade planerat allt: gå till en hår och makeup stylist och sedan fixa naglarna! Jag funtade lite på massage också, sen kom jag på att jag ej gillar det. Hoho
 
Nu börjar balen om 1 ½ timme och herregud jag är så spänd!!!
 
 
Som sagt, lägger ut bilder senare, kanske imorgon eller så!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: