Ruisa

2014-03-28
22:19:28

Ännu en ny teckning! :O
 
Denna är ungefär en remake på en bild (TITTA NER :3) jag gjorde för... 2 år sen tror jag det var. Nänä det var 1 och ½ år sen :OO  (den säger att den skapades 2013, men jag var säker på att det var längre än det)
Jag var ganska ny med programmet och alla effekter, skulle säga att jag var rent av kass, haha xD
Jag utvecklas något, vågar jag säga. Åh så gla och go jag blir över att göra det. Det har alltid känts som om jag bara stannar och inte kan komma vidare, men nu märker jag lite ^^
 
 
Det är också samma teknik som jag använde på den här (som jag var skitstolt över då jag gjorde den, för jag upptäckte effekter något helt otroligt)
Nu märker jag ju dock att den är ganska ful xD
Men det är knixigt, man kör bara allt på ett lager och misstag måste täckas över med annat istället för att sudda ut, vilket är svårt när man lägger till effekter och olika toner. 
 
 
Taggar: 2014, adrianxdalin, alternative, art, artist, beauty, deviantart, dreams, dreamy, earth elf, effects, elf, elves, emo, emogirl, emohair, fantasy, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, leavethepanda, ruisa, scemo, scene, scene girl, scenegirl, scenehair, urban;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: