Ruisa

2014-05-07
09:37:42

Np matte
 
 
Sitter inne på matte nationella just nu HAHAHAH LOL LMFAO ROFL ._. 
Har inget att göra så jag tänkte blogga lite, höhö lite galen jag vet hohoho!
har hmskt mycket plugg just nu, stressen tar över och hej och hå, skrivuppgifter och prov i varenda hörn man passerar, men snart är vi klara! Om bara några veckor så är jag klar med nian, jag försvinner från den här skolan, kommer aldrig mer tillbaka. Otroligt konstig känsla. Att man ska börja i gymnasiet nu också. Bild och form här kommer jag, som jag har längtat så efter en sån här stund! 
 
 
 
Bild på mitt knä efter att ha ramlat med longboarden oooooooooo badass. Har ett fult sår/ärr på knäet nu :c 
 
 
Taggar: 2014, adrianxdalin, alternative, alts, emo, emogirl, emohair, emokid, hipster, hipstergirl, hipsterhair, indians, indie, indie scene, indiegirl, indiescene, leavethepanda, ruisa, scemo, scene, scene girl, scenegirl, scenehair, scenekid;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: