Ruisa

2011-07-21
22:01:54

I´m back, Biatches <3


Yeah, I'm on Fire!!!
Tillbaks från Polen, med renare hy, nya kläder, brun hy och långt hååår :OO
Jag orkar inte förklara vad som hände varenda jäkla dag. 2 veckor liksom.
Det skulle bli en bok att läsa...

Aja, men nu jävlar! Nu ska jag bli klar med serierna och sluta med "emo"stilen. Gah, hatar det ordet! Pappa tycker inte om "emo"stilen. Så jag ska dämpa den en aning.



Angående håret:
Jag gick igenom ett HELVETE när de typ BRÄNDE bort den svarta färgen på mitt huvud. Det gjorde så ****** ont. Ville nästan gråta. Jag satt där i FEM TIMMAR. Sen skulle man försöka äta en hotdog medans man klipptes och stylades. Lite pinsamt.
Liksom, smacka på flottig mat medans man är inne i en fin salong. Nej, för pinsamt. Så jag höll in en pyyytteliten stund, sen brast jag och började frossa, haha!


Kommentarer:
#1: oliva

****** VAD SNYGGT!!!!!!!!!!!!!!

och gud vad fint sminkad du var oxå!!!!:)))))



kan du visa vad du köpte för kläder sen????



2011-07-21 @ 23:10:29
#2: Anonym

har du gjort hårförlängning, eller är det clips? :)

2011-07-24 @ 01:06:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: