Ruisa

2010-08-20
15:14:02

Har haft värsta bloggpausen!
Sorry, jag har varit ganksa upptagen och så har jag inte haft nått att skriva om, men nu hoppas jag att jag kan blogga lite mer, haha!
Första dagen i skolan var en plåga, man kände inte någon och man gick ensam på rasterna. Andra dagen lite bättre, man lärde sig alla namnen och skojade med varandra. Idag var bäst, jag var med Sofia och då fick jag lära känna de hon hängde med lite mer ^^ Men killarna tror jag inte att jag kan stå ut med, de är jobbiga och störande, men söööta!
Och för tillfället så har jag ett pyttelitet hjärtformat lås som är rosa med diamanter på haha! Mamma har inte skaffat fram ett lås så jag får nöja mig med smyckeskrinets lås ^^
Jag tror att det var allt, faktiskt! På måndag ska jag ta med mig ett litet miniskåp där jag förvarar mina speciella saker! Jag vet inte vad jag ska hitta på i helgen, men jag orkar faktiskt inte vara med Julia och Cajsa just nu, även om jag inte är trött på någon av dem!


Den såg iiinte ut så här, utan var mer mordernare och rosa!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: