Ruisa

2010-06-09
08:11:37

Idag är det skolavslutning...
Ko'niciwa mina san!!
Jag kan inte fatta det, idag slutar jag för evigt i denna skola. Jag är SKITSTRESSAD! Tänk om nått går fel... (gud va´pinsamt det skulle bli,) Usch, jag vill inte ens tänka på det.
Men här har jag skrivit en sommardikt till er, läsare, och till klassen:

Jag andas in de rena dofter
Och vinden blåser i mitt hår
Och pollen förvandlas till små stofter
Har aldrig sett en sån sommar på många år

De små barnen badar
Och tonåringar solar
Helt utan jackor
Men väldigt korta tjolar

Gräset är grönt
Och solen skinner
Jag ser skrattande familjer
Och glada miner

Ha en bra sommar
Och ha det kul på semestern
Det är lugnt, vi ses
Var inte ledsen

Vad tyckte ni om den, komentera gärna!

Sayõnara <333



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: