Ruisa

2010-09-18
22:12:03

Tjejkväll!!!
Alltså, jag bara ääääälskar mina kompisar! Det är bra att jag har dem vid min sida när jag behöver hjälp, och kan verkligen reta upp mig, haha!
Idag har jag mest varit med Malin och Cajsa. Först var vi hos cajsa och gjorde scenerna från twilight som vi kan sååå bra, och bara gud fattar vad vi gjorde sedan, haha! Sen efter en kort stund hemma, som jag trodde att jag skulle spendera mer, ringer malin och frågar om jag och cajsa vill komma över till henne för att se på film. Jag kunde inte välja film så jag tog med mig hela mitt tjocka skivfodral. Men det visade sig att det var onödigt av mig, för cajsa hade tagit med sig "Remember Me" <3333 Såklart sa jag absolut JA!!!
Det var nog allt för denna underbara superdag.

P.S. Julia kunde tyvärr inte njuta med oss för hon var i gotland, *snyft*!

Älskar er, Makan och Cairo!

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: