Ruisa

2011-04-24
10:44:09

Hår-listan!

Okej, så här är det: Jag ska försöka att pröva på så många frisyrer som möjligt (färger ingår också)
Jag har prövat de här:










Haha, håret bara växer. Men jag ska också pröva några grejer när håret har växt ut lite, och de är de här frisyrerna:









Hinatas hår är nog inte så svår att klippa till. Jag behöver bara spara slingorna där fram. Sen Amy's hår får jag väl skaffa hårförlångningar. Och Dreadlocksen ska man kunna typ kamma ut hos en frisör, inte KLIPPA av det. Och jag tror nog att jag väljer lila hår innan det rosa håret.
Yep, alla de här frisyrerna som jag skulle villja ha, ska jag försöka få, hehe!


Kommentar:

Du har ett så gulligt ansikte så du klär ju i precis vad som helst kvinna! O.O

2011-04-25 @ 18:28:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: