Ruisa

2011-12-28
22:55:59

The thing you saw, was his memory

FÖRLÅÅÅT för att jag inte har uppdaterat! :'(
Som sagt så har inte min dator funkat, så jag hoppas at vi kan lämna in min lilla rosa gulleplutt till nån reparatör. Så just nu bloggar jag från pappas och ewas dator.


Så, vi har varit på tre olika platser idag och har shoppat loss!
Jag har köpt BARA nödvändiga saker.... HAHA!!! Ne, skoja, som om jag skulle göra det liksom ;D
Jag har köpt: en röd och svart klänning, svarta jeans, två toppar, en tröja.
Allt för 900 kr.
Sen såg vi på bio. Det blev Simon och Eken. JÄTTEFIN! Älskar skådespelaren också ^^

Och imorn ska jag och malin till sta för att shoppa där också.
Jag tror att det blir bio också.
Men jag har hittat BÄSTA kläderna på Monki, så jag får pusha in henne där också.
Det är ju viktigt att ha nya kläder till det nya året... Om vi överlever.. O.o



Life's a bitch, but so am I ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: