Ruisa

2011-03-11
17:01:25

Bild-uppdatering!

Jag har fakiskt hunnit göra en del bilder nu för tiden. Har bara inte visat dem när jag har gjort dem.
Så vissa/typ en bilder är flera veckor gamla. (förlåt, vissa bilder blev otydliga...)
Och föresten, ganska många bilder är på tjejer eller killar som gråter. Det blir faktiskt mer dramatiskt då, tycker jag.
Och förlåt om ni inte ser om det är killar eller tjejer, killarna är väldigt feminina i utseendet. 
Det bevisar deras skönhet mer, hihi :D 


Luft demonen Daramoon



Tjejen är så lycklig över att få ha träffat sin älskade igen.



En kille med sina läääskiga ögon (I love it that way)



Text: Jag saknar henne...
Killen tänker på sin tjej.



Text: Your taking your last breath. That makes my heart a mess.
Baby, you're the air I breath



Ännu en gång, älskar läskiga katt-ögon!



Och ännu en kille som gråter... ^w^



Lite inpiration från serien "Princess Ai"



Jag var tvungen visa lite närmare hur hon ser ut. Lite tatueringar här och där...



Jag har faktiskt en marionett-docka som hänger över sängen,
och då fick jag lite inspiration att göra en marionett-docka.



Och så får vi se lite närmare på dockan ;D



En TILL kille som gråter, tihi ^^



Det här är en av de få bilderna där ett kärlekspar hamnar på samma bild,
trots att deras kärlek är förbjuden...



Den här ritade jag för läääänge sen, hihi!




Hoppas att ni njöt av den lilla bildturnén, haha!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: