Ruisa

2011-10-19
20:33:18

Don't let go of good times

(http://www.bloggriket.se)

Heeejsan, gullisar!
Idag vaknade jag waaay too late ;(
Tur att malin väckte mig.
Så jag fick en kanelbulle på donken som frukost.

Vi skulle till synagogan i stan.
Haha, Jacob och Malin tycker jag är en väldigt ansocial person.
Förlåt mig, men jag visste inte någonting om twintower efter att jag hade sett filmen Remember Me 2010. Samma sak med the bad guy, H*tler. Jag visste inte vem det var förrän jag gick i 4an.
Känner mig lite mobbad... Q.Q


Meeen iallafall, där var det väldigt fint.

Och sen åkte vi till skolan och åt lunch.
Sen direkt efter typ så var det NO-prov.
And guess what? Det gick ju asbra!
Nu gäller det bara att sätta franskaprovet, som jag inte aaaalls är säker på.


Och sen var det engelska och sist musik. Jag ska vara med i luciatåget ^^



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: