Ruisa

2011-09-03
14:15:16

Hemma hos Malin Mage Malvin

Vad gillar ni malins nya namn?
Hehe, de var ju fett sköööna. Antonia fick heta Antonia A***e Anton och Hanna fick heta hanna hår (:P) hani.
My name is a secret, you know?! ;DD


A, men jag e hemma hos malin dear då. Har precis gjort klart kanelbullar, inte för att jag e så sugen. Har typ varit illamående heeela dagen.
Hon gjorde tråkiga tradiconella, medans jag gjorde jättefula brev-formade och knutar etc... ;PPP

Och jag har KANSKE hittat min karatejacka, den var kanske hos Amanda. Sensei hade visst hittat en. Men det står inte mitt namn, utan det står namnet på flickan som jag köpte den av. Anjelica nåt.


Föresten, jag har fått MASSOR av nya ideer till min bok. Dock som jag inte har orkat skriva på jättelänge, men när jag kommer hem MÅSTE jag skriva MINST 3 sidor iallafall, vilket blir svårt utan ett manus -.-


Ha det härligt ♥

(gammal bild) Min bubbla var SKITstor...

...Medans Malins bra sprack xDDDDDDDDDD


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: