Ruisa

2011-09-05
21:40:18

Matte...

Känns som om hela världen kretsar kring matte just nu... BLÄÄÄH!!
Visst, jag hade lovat mig själv att förbättra mina färdigheter totalt, menn nu går det såhär: Åker till skolna (matte) åker hem (matte) (+kör lite extra)
Sen kommer ju träningen också. Jag har ett tight schema,
men jag slår vad om att det finns folk som har det mycket stressigare.
Men problemet är att jag inte kan hantera stress så bra...

Men iallafall. Matte var den första lektionen (såklart -.-)
och jag fick hyfsat bra resultat på min läxa.
Och så vill man vara en tråkmåns och säga åt Assane och Elin att
HÅLLA KÄFTEN, JAG FÖRSÖKER TÄÄÄÄNKAAAAAAAAAAA!!!! Eller något sånt.
Reeena partypoopern...

Sen var det franska. Där gick det bra, alldeles normalt är väl rätta ordet. Jag var som jag brukade vara.

Ja, sen var det drama. Mitt favoritämne, men eftersom jag var på ett dåligt humör av personliga anledningar, och alla i hela ***** klassen skrek och inte ville hålla käft för Sarah, så var det inte så kul för mig.


Så den här dagen har varit längre, men jag orkar inte skriva allt det.
Men jag har varit på gränsen till att slå sönder allt och alla i min väg hela dagen.
Tooooppen. Var tvungen att gå ifrån allihopa och lugna ner mig lite.




Ah, hoppas att eran dag har varit bättre än min iallafall.
Ha det härligt ♥


Kommentarer:
#1: Jan

Ha det härligt själv, kram.

2011-09-06 @ 03:02:32
#2: olivia

Så känner jag väldigt ofta, att jag vill 'slå sönder allt i min väg' :P

Men det blir säkert bra imorgon! <3



det jag tänkte säga var att jag har startat min blogg igen!



ANVÄNDARNAMN: olivia

LÖSEN: oliviaviklund

(OBS!!!! inget mellanrum mellan mitt namn och efternamn (på lösenordet alltså)



KRAM!!! <3

2011-09-06 @ 17:20:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: