Ruisa

2012-04-15
11:14:31

Glömt berätta om fredan :D

Jo, för det första fick jag nog barnvaktsjobbet, så jag ska prova imorn eller
i övermorn. :D
Och ungarna är ursöta och den yngsta har det mest bedårande
leendet QuQ

Ja, och sen blev det lite bråk för att
vi inte fick sova över hos Robin. Men vi hade iallafall jättekul :D
Det var jag, Philip, Robin, Pontus och Oskar som
var där. När vi kom dit lyssnade vi (och sjöng med) på helt tokiga låtar.
"Imma bird, motherfuckah, Imma BIRD!"
Och Robin körde lite på gitarren. Han har en väldigt fiiin röst c:
Jag hade med ritblocket, så jag var tvungen
att rita Robin och Pontus haha xD
Men vi kollade på serier och filmer och allt möjligt.
Det var jättekul, och jätte mysigt ^^



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: