Ruisa

2013-04-26
20:05:15

Nyah!
Åker till Rhodos på söndag myaaaaaaah!!!!!!!!
Fett taggad!
Mitt rum ser ut som skit
Måste packa
Ska bli brun och allt
Har inte solat på ungefär två år för att jag gillar inte att sola
Så jag har varit palewhite verkligen
Wow
Jag är stark!
Jag är faktiskt skitstark!
Training karate and shit
Och sensei vill att jag ska upgradera min kunskapsnivå
Men jag vet inte
För jag trivs med två svarta streck
Inte lika mycket stress
Men hon vill att jag ska bli en kommande svartbältare
Det är lite spännande!
Och nu spammar vännerna
Vi ska försöka fira Hanna
Eller som hon skriver nuförtiden: H
Yeah I know it's you
Och jag har svårt att blogga
För jag hittar alltid andra saker att göra
Som att installera Alice Madness Returns på datorn
Den vill inte installeras
Arg jag blir
Omg YODA!!
Förresten
Såg ni alla starwarsfilmerna som gick på tv?
Wow, hur kunde ni missa??
Jag knarka dem, bitches!
Herregud va ni skriver, Laman
I love yu
men jag åker till Grekland
Fixa det här nu!
OMG nu har den installerat!!
Funkar det?
GAH samma problem igen!
Aja nu kan Hanna gå på bio iallafall
Det är bra det :3
Kollar på Yosuga no Sora samtidigt som jag skriver
Den är naughty
Kanske lite för naughty för folk som inte ser på hentai
Varför tittar jag på det?
hm...
I have a sexy imagination!
That's a good answer!
HENTAI!
Gud så lågt...
Läser ni det här är ni mina söta pandabarn
PUSSPUSS på er
Mamma panda älskar er!
Ja det gör hon verkligen!!!!

Klart slut!
Dagens intressanta bilder kommer nu:
Måste prova skriva det där nån gång :O
 
JAG ÄLSKAR DOMICS!!! HAN ÄR BÄST!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: